Odpowiedzi

2009-12-15T17:14:49+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
(5x - 1)² + (4x + 1)² - (2x + 4) = 25x² + 1 + 16x² + 1 - 2x + 4 = 41x² - 2x + 6
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:19:48+01:00
=25x²-10x+1+16x²+8x+1-2x-4= 41x²-4x-2

Mam nadzieje, że pomogłam ;)
2 5 2