Odpowiedzi

2009-12-15T17:34:03+01:00
Długość każdego boku ekierki podziel na 4 i tak ją narysuj
55 2 55
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:34:15+01:00
Zależy od rozmiarów twojej ekierki
ale jeśli np. długość jesdnej przyprostokątnej jest równa 12 cm a drugiej 10 cm to każdy z tych boków musisz zmniejszyć 4 razy, czyli zamiast 12 cm będzie 3 cm, a zamiast 10 cm będzie 2,5 cm. mam nadzieję, że zrozumiałaś...
16 3 16
zrozumiałam ;-)
dziękujkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii