Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:33:24+01:00
Moim zdaniem ustala się je, aby uniknąć sytuacji wymarcia gatunków ryb, spowodowanej połowami.
2009-12-15T19:34:32+01:00
- zagrożenie wyginięcia gatunku
- rybaków jest duzo, chodzi o to żeby starczyło dla wszystkich, ponieważ jest to ich sposób na życie i pieniądze
- unia daje dotacje, dlatego rybacy którzy wyłowią za duzo ryb będą mieli wysokie dochody