Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:24:28+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1,6m - przekątna kwadratu
a√2 - wzór na przekątną kwadratu
1,6 = a√2 /: √2
1,6:√2 = a
1,6 : √2 × √2 : √2 = 0,8√2 ( bok kwadratu)
P = 0,8√2 × 0,8√2
P = 0,64 × 2
P = 1,28 m²

Odp. Pole tego kwadratu wynosi 1,28 m².







2009-12-16T18:24:41+01:00
P=d1*d2:2 P=1,6m * 1,6m:2=1,28m2
*mnożenie :dzielenie m2metrykwadratowe