Odpowiedzi

2009-12-17T14:30:32+01:00
Wyraźna mowa , potrafi znaleźć fajną muzyke, nigdy nie przynudza,
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:34:00+01:00
Dziennikarz radiowy powinien być:
elokwentny i kompetentny- by wiedział o czym mówi
poprawnie się wysławiać- to bardzo ważne
mieć głos miły dla ucha
mieć dobre podejście do ludzi
być charyzmatyczny-aby zachęcać ludzi
mieć dobre poczucie humoru
być dyspozycyjny czasowo
dobre pomysły
powinien kochać to co robi- aby ludzie czuli,że mówi do nich
22 4 22