Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T18:27:21+02:00
6/35 * 14/9 = 28/105
8/15 * 25/12 = 10/9
10/21 * 14/45 = 4/27
6/11 * 14/9 * 22/7 = 88/33 =8/3

Zastanawiam się, skąd u mnie ocena 1, skoro wszyskie równania rozwiązałam prawidłowo. Zatrważające, doprawdy...
1 1 1
2009-09-12T18:27:57+02:00
6/35*14/9=
2/35*14/3=
28/115

8/15*25/12=
2/3*5/3=
10/9=
1 1/9

10/21*14/45=
2/3*2/9 =
4/27

6/11 * 14/9 * 22/7=
2/1 * 2/3 * 2/1=
8/3 = 2 2/3
2 2 2
2009-09-12T18:30:04+02:00
6/35 × 14/9 = 2/35 × 14/3 = 28/105
8/15 × 25/12 = 2/3 × 5/3 = 10/9 = 1i1/9
10/21 × 14/45 = 2/3 × 2/9 = 4/27
6/11 × 14/9 × 22/7= 2/1 × 2/3 × 2/1 = 8/3 = 2i2/3