Odpowiedzi

2009-09-13T11:06:09+02:00
Potrzeba to coś bez czego nie możemy się obejść coś co jest niezbędne do życia np. woda, pożywienie. A zachcianka to coś bez czego możemy się obejść ale pragniemy to mieć np. nowa bluzka, lepsze auto, wakacje w drogim hotelu itp.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T11:13:42+02:00
Potrzeba- musisz jeść, pić, wydalać się, spać. Zachcianka- chcesz zjeść cukierka, kupić sobie nową zabawkę.
5 4 5
2009-09-13T12:45:20+02:00
Potrzebą jest np. miłość którą musimy mieć od bliskich osób a zachcianka- to jest coś co nam nie jest tak bardzo potrzebne a musimy to mieć na przykład jakaś nowa gra komputerowa, bluzka
3 3 3