Odpowiedzi

2009-09-13T13:05:07+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Oblicz:
a) ∛0,008=∛8/1000=∛8 / ∛1000= 2/10 =1/5
b) (∛0,3)⁴= ∛(3/10)⁴=∛ 3⁴ / 10⁴ =∛ 81/10000 pewnie błąd w przepisywaniu
lepiej byłoby do trzeciej i wyszłby 0,3
c)∛5⁶ = ∛(5³)²=5²=25
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T13:11:03+02:00
A) ∛0,008 = ∛⁸/₁₀₀₀ = 2/10 = ⅕

b) (∛0,3)⁴ = ∛(3/10)⁴=∛ 3⁴ / 10⁴ =∛ 81/10000

c)∛5⁶=∛5³*5³=∛125*125=5*5=25

^ - potęga
1 5 1
2009-09-13T13:11:26+02:00
A) ∛0,008=∛8/1000=∛8 / ∛1000= 2/10 =1/5
b) (∛0,3)⁴= ∛(3/10)⁴=∛ 3⁴ / 10⁴ =∛ 81/10000
c)∛5⁶ = ∛(5³)²=5²=25