Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:19:32+01:00
Panie Scrooge dlaczego stał się pan takim skąpcem?
-Hmm...to dlatego, ze zmarł mój wspólnik i przyjaciel.
A dlaczego to tak na pana wplynęło?
-Bo był mi ważny, tylko jego miałem.
A co się w panu zmieniło po odwiedzeniu duchów?
-Między innymi to że stałem się lepszym człowiekiem
A dlaczego?
-Ponieważ to one otworzyły mi oczy, jak było gdy byłem z rodziną, że to zniknęło ale moze wrócić. Mam jeszcze siostrzeńca którego nie dostrzegałem, oraz to , że jestem już stary i niedługo czeka mnie śmierć, więc muszę coś w sobie zmienić, aby dobrze mnie wpominali a nie jakiegoś chytrusa i skąpca.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T21:37:30+01:00
Ebenezerze, dlaczego byłeś tak skąpym, bezuczuciowym człowiekiem?
- Los tak chciał. Bywają ludzie dobrzy, bywają i ci źli. Być może to smutne dzieciństwo spowodowało, że stałem się tak oschły.

Nienawidziłeś świąt, prawda ?
-Tak. Uważałem, że te całe zamieszanie, to strata czasu. Nie czułem tej atmosfery, traktowałem te dni jak wszystkie inne w roku.

A co z Bobem?
-Do tej pory nie mogę zrozumieć, jak mogłem go tak okrutnie traktować. Krzyczałem na niego, mściłem się, byłem zły, że tak cieszy się z nadchodzących świąt.

Czy twoje życie zmieniło się nie do poznania?
-Oczywiście. Stary skąpiec Ebenezer odszedł. Teraz jestem nowym człowiekiem, otwartym na ludzi.

Jak teraz spędzasz Święta Bożego Narodzenia?
-Razem z rodziną. Śpiewamy kolędy, dzielimy się opłatkiem, dajemy sobie prezenty. Jest miła, prawdziwa, świąteczna atmosfera

Jak zniosłeś wizyty trzech gości?
-Podczas ich odwiedzin byłem pełen strachu i lęku. Teraz jednak wiem, że dzięki nim jestem kimś innym, lepszym.

A jak rodzina i znajomi zniosła twoją przemiane?
-Uwierzyli we mnie. Uwierzyli, że to naprawdę ja. Jestem wdzięczny im za tak wielką wyrozumiałość i chęć zrozumienia mnie.

Pomaganie innym. Co o tym sądzisz?
-Jeśli tylko mogę, zawsze staram się w jakiś sposób pomóc. Wpłacam pieniądze na ważne cele, wspomagam potrzebujących.

Ebenezerze, dziękuję Ci za wywiad. Życzę Ci, abyś zawsze był tak cudownym, dobrotliwym człowiekiem.
-Dziękuję bardzo. Pamiętaj jednak, że to nie moja zasługa. To magia świąt.