Odpowiedzi

2009-12-20T17:39:22+01:00
Różnica miedzy najwyższa i najnizsza temperatura(odejmujesz najniższa od najwyższej np: +20-(-10)=30
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:38:28+01:00
Roznica miedzy najwyzsza temperatura a nj nizsza
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T17:40:32+01:00
Troche mało napisane czylie że mamy napisac co to
amplituda temperatury to różnic między najniższą a najwyższą temp.
1 4 1