Odpowiedzi

2009-12-20T19:06:02+01:00
X - wolny czas Roberta

5/8x = 2,5
x = 2,5 : 5/8
x = 2 1/2 : 5/8 = 5/2 * 8/5
x = 4

Robert ma dziennie 4 godziny wolnego czasu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:06:02+01:00
2,5h = 5/8 wolnego czasu
5/8 : 5 = 1/8 wolnego czasu
2,5h : 5 = 0,5h = 1/8 wolnego czasu
1/8 x 8 = 8/8 = cały wolny czas
0,5h x 8 = 4h = cały wolny czas

Odp:Robert ma 4 godziny wolnego czasu (dziennie)
2009-12-20T19:07:09+01:00
2,5h - 5/8 wolnego czasu Roberta

2,5 : 5 = 0,5 - 1/8 wolnego czasu roberta
0,5h*8=4h - 8/8 wolnego czasu roberta
odp. robert ma 4h wolnego czasu dziennie