Odpowiedzi

2009-09-14T18:45:37+02:00
Jest to swego rodzaju przestroga dla mnie. chodzi o to, że przyjaźniąc się z kim powinnam zadawać sobie pytanie czy chcę być taka jak ten ktoś. sama osobiście przekonałam się że to jest prawda.
1 1 1
2009-09-14T18:57:49+02:00
Ojciec swiety jan paweł 2 bardo lubiał przebywac z młodziezom kiedy juz byl schorowany. Dawała mu siłe do dzialania czuł sie młodszy.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T19:13:31+02:00
Z powyższego tematu wynika to iż muszę zwracać uwagę na to z jakimi osobami obcuję, zadaję się i przebywam. Musimy zwracać na to uwagę gdyż często nie zdając sobie sprawy z tego upodabniamy się do niej. Częściej przejawia się to w cechach charakteru niż w stylu fizycznego upodabniania się do danej osoby.
Musimy więc z rozwagą dobierać osoby z którymi chcemy się zadawać.