Wpisz odpowiednie liczby.
a) 3,2 ha = .............m kwadratowych
b) 300 a = ..............ha kwadratowych
c) 20 000 m kwadratowych =......ha kwadratowych
d) 600 m kwadratowych = ....... a
e) 20 ha = ...........a
f) 500 a =............m kwadratowych

3

Odpowiedzi

2009-12-21T17:03:09+01:00
3,2 ha = 32000m kwadratowych
300 a = 3 ha kwadratowych
20 000 m kwadratowych =2ha
600 m kwadratowych = 6a
20 ha = 2000a
500 a =50000m kwadratowych
Jak chcesz daj najlepszy ; ]

2 5 2
2009-12-21T17:05:07+01:00
3,2 ha = 32000 m²
300 a = 3 ha
20 000 m² = 2 ha
600 m² = 6 a
20 ha = 2000 a
500 a = 50000 m²

Pozdrawiam :))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:05:45+01:00
A) 3,2 ha = 32000 m2
b) 300 a = 3ha
c) 20 000 m kwadratowych =2ha
d) 600 m kwadratowych = 6 a
e) 20 ha = 2000a
f) 500 a =.50000m kwadratowych