Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T18:12:32+01:00
Jest on odpowiedzialny za postępowanie takich zjawisk jak efekt cieplarniany czy kwaśne deszcze.
Za ich pośrednictwem do atmosfery są emitowane duże ilości pyłów i zanieczyszczeń oraz gazów
w wyniku tych zanieczyszczeń powstaje również dziura ozonowa
Produkują szkodliwy dla środowiska dwutlenek węgla
1 5 1
2009-12-21T18:16:41+01:00
Główną przyczyną tego jest to, że w węglu, zawarta jest śladowa ilość związków i pierwiastków radioaktywnych, np. uran i tor. W procesie spalania węgla przedostają się one do atmosfery.
1 5 1