Odpowiedzi

2009-12-21T18:35:52+01:00

1. Na pasterkę jadą
ludzie dziś paradą
pierwsza gwiazda świeci im.
Będzie ludzi wiele
w maleńkim kościele
Maria syna światu da

Ref. Już się Jezus bardzo cieszy
że do żłóbka każdy śpieszy
Idą drogą szkolne dzieci
gwiazda dzisiaj wszystkim świeci. /2

2. Jedzie ludzi wiele
chodż to nie wesele.
Każdy radość w sercu ma.
To jadą ludziska
powitać Jezuska
każdy jedzie czym się da.

Ref. Chodz z pieniędzmi są kłopoty
jadą Mazdy i Toyoty.
Jadą jadą Mercedesy
do jezuska każdy spieszy. /2

3. Jedzie z Pustek Tomasz
grać na saksofonach.
Wiezie Leon trąby dwie.
Stach Syreną bieży
bęben w środku leży.
Jezuskowi grać też chce.

Ref. Muzykanci będą grali
w tę noc świętą
jakk w wesele.
Dziesiaj pięknie grać im trzeba
i dla ludzi i dla nieba
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:37:47+01:00
1. Na pasterkę jadą
ludzie dziś paradą
pierwsza gwiazda świeci im.
Będzie ludzi wiele
w maleńkim kościele
Maria syna światu da

Ref. Już się Jezus bardzo cieszy
że do żłóbka każdy śpieszy
Idą drogą szkolne dzieci

gwiazda dzisiaj wszystkim świeci. /2

2. Jedzie ludzi wiele
chodż to nie wesele.
Każdy radość
w sercu ma.
To jadą ludziska
powitać Jezuska
każdy jedzie czym się da.

Ref. Chodz z pieniędzmi są kłopoty
jadą Mazdy i Toyoty.
Jadą jadą Mercedesy

do jezuska każdy spieszy. /2

3. Jedzie z Pustek Tomasz
grać na saksofonach.
Wiezie Leon trąby dwie.
Stach Syreną bieży
bęben w środku leży.
Jezuskowi grać też chce.

Ref. Muzykanci będą grali
w tę noc świętą
jakk w wesele.
Dziesiaj pięknie grać im trzeba
i dla ludzi i dla nieba



o to chodzi??? pzdr:*
3 3 3
2009-12-21T19:01:18+01:00
1. Na pasterkę jadą
ludzie dziś paradą
pierwsza gwiazda świeci im.
Będzie ludzi wiele
w maleńkim kościele
Maria syna światu da

Ref. Już się Jezus bardzo cieszy
że do żłóbka każdy śpieszy
Idą drogą szkolne dzieci
gwiazda dzisiaj wszystkim świeci. /2

2. Jedzie ludzi wiele
chodź to nie wesele.
Każdy radość
w sercu ma.
To jadą ludziska
powitać Jezuska
każdy jedzie czym się da.

Ref. Chodź z pieniędzmi są kłopoty
jadą Mazdy i Toyoty.
Jadą jadą Mercedesy

do jezuska każdy spieszy. /2

3. Jedzie z Pustek Tomasz
grać na saksofonach.
Wiezie Leon trąby dwie.
Stach Syreną bieży
bęben w środku leży.
Jezuskowi grać też chce.

Ref. Muzykanci będą grali
w tę noc świętą
jak w wesele.
Dzisiaj pięknie grać im trzeba
i dla ludzi i dla nieba.
2 4 2