Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T15:42:45+01:00
Bei schlechtem Wetter morgen nicht kommen. Ich Kann in der nächsten Woche am Montag oder Dienstag?
1 5 1
2009-12-22T16:13:33+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Bei schlechtem Wetter komme ich morgen nicht. Kann ich in der nächsten Woche am Montag oder am Dienstag ankommen?
1 3 1