Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T13:05:33+01:00
Http://wiadomosci.onet.pl/2098975,11,pogoda_nadal_mrozno__wszedzie_bedzie_sypac,item.html
2009-12-27T13:08:15+01:00
W niedzielę(20,12) będzie pochmurno z przejaśnieniami na zachodzie i północy kraju. Okresami opady śniegu, które na południowym wschodzie mogą być intensywniejsze.
Śnieżyce w całej Polsce - zobacz zdjęcia.

Tej nocy w Polsce południowo-wschodniej, wschodniej oraz lokalnie w centrum i na Górnym Śląsku pochmurno z opadami śniegu, które, zwłaszcza w Małopolsce i na Podkarpaciu, mogą być umiarkowane.

Opady śniegu możliwe również lokalnie na Wybrzeżu. Na pozostałym obszarze kraju okresowo przejaśnienia, a miejscami mgły osadzające szadź. Temperatura minimalna od -12 st. C lokalnie na południowym wschodzie i nad morzem do -17, -20 st. C na Podlasiu, Mazurach, Suwalszczyźnie oraz w kotlinach Sudeckich. W centrum i na zachodzie ok. -14, -16 st. C. Wiatr przeważnie słaby, zmienny.

Niedziela: -13 st. C

Temperatura maksymalna od -13 st. na Suwalszczyźnie i miejscami na Pomorzu do -9 st. lokalnie na Dolnym Śląsku. Wiatr słaby i umiarkowany, z kierunków zmiennych.



Ciśnienie w Warszawie w południe wyniesie 990 hPa i będzie rosnąć.
2009-12-27T13:47:15+01:00
Dziś na przeważającym obszarze Polski będzie pochmurno, mroźno z okresowymi opadami śniegu.
Do połudna opady śniego na południu Polski. Po południu opady w północno - wschodniej części kraju. W Małopolsce, na Podkarpaciu, Lubelszczyźnie i Podlasiu opady śniegu mogą być chwilami o natężeniu umiarkowanym.