Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T12:34:24+01:00
W lecie dłuższy na Helu
w zimie w Zakopanem
1 5 1
2009-12-30T12:35:55+01:00
22 VI dzień jest dłuższy na Helu, bo im bardziej na północ, tym dzień jest dłuższy (na biegunie północnym jest dzień polarny)
22 XII dzień jest dłuższy w Zakopanem, bo czym bardziej na południe tym dzień trwa dłużej (bardziej oświetlona półkula południowa)
1 5 1
2009-12-30T13:58:25+01:00
22 VI dłuższy dzień jest na helu
22 XII dłuższy jest w zakopanem
jest to związane z oświetleniem ziemi