Język rosyjski

Przetłumacz zdania na język rosyjski

1.Chcę cię poznać
2.Wiktor chce poznać Lenę
3.Ona dobrze mówi po rosyjsku
4.Oni chcą nas poznać
5.Igor chcesz poznać Larysę?
6.Mikołaj poznał Elę
7.Dzieci poznały Sierożę Potapowa
8.Dzieci poznały Sierożę Potapowa


PILNE!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:06:30+01:00
1. Я хочу, чтобы вы знали
2. Виктор хочет знать Лену
3. Владеет русским
4. Они хотят, чтобы мы знали
5. Игорь Лариса вы хотите знать?
6. Николай встретил Эле
7. Дети могут знать Sierożę Потапова
8. Дети могут знать Sierożę Потапова
2 5 2
2009-12-30T13:36:18+01:00
1. Я хочу, чтобы вы знали
2. Виктор хочет знать Лену
3. Владеет русским
4. Они хотят, чтобы мы знали
5. Игорь Лариса вы хотите знать?
6. Николай встретил Эле
7. Дети могут знать Sierożę Потапова
8. Дети могут знать Sierożę Потапова