Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:33:27+01:00
Dawno temu w odległej od świata Weronie mieszkała młoda i pełna uroku Julia, która swym wdziękiem skradała serce każdego mężczyzny . Była członkinia rodu Kapuletich . Ten ród był bardzo bogaty i zamozny jednak mloda dziewczyna nie zwracala na to uwagi kim byla az do czasu. Tym momentem kulminacyjnym tej historii byl bal na ktorym poznala pewnego mlodziana i zakochala sie w nim. Niestety nie wiedziala kim on byl i jej uczucia poglebialy sie z kazdym dniem. Chłopak był gotów dla damy swego serca pozbyc sie swego nazwiska i byc z ukochana jednak mloda jednak mloda Juli nie chciala tego dla nich oboje

taki poczatek jest moj dokoncz wedlug uznania na razie skonczyla mi sie wena ale postarams ie nie dlugo to dokonczyc jak dam rade

lubie pisac takie prace x]
4 1 4
2009-12-30T16:52:33+01:00
Dawno temu w Weronie mieszkała piękna dziewczyna o imieniu Julia. Wielu mężczyzn chciało zdobyć jej serce. Miała piękną urodę i była zamożna. Pewnego dnia na balu poznała mężczyznę w którym się zakochała, a on w niej. Jednak pan ten nie był zamożny i rodzice nie zgadzali się, aby Julia była z Romeem. Jednak on był tak bardzo w niej zakochany, że walczył o jej serce tak długo aż wygra. Udało mu się. Wzięli ślub i byli piękną parą. Jednak inny mężczyzna zazdrosny o Julię dał jej trutkę która działa tylko przez 24 godziny. Julia niby umarła. Romeo dowiedział się o tym i z żałości popełnił samobójstwo. Gdy Julia się obudziła zobaczyła swojego ukochanego, który leżał przy niej nieżywy. Nie mogła tego znieść i postanowiła sama się zabić.

i tyle ;P
pozdr :)

4 1 4