Odpowiedzi

2009-12-30T16:03:46+01:00
2+2x2=6
ponieważ mnożenie wykonuje się w pierwszej kolejności
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T16:03:59+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2+2*2=2+4=6
xDDD
Kolejność wykonywania działań :P:P
pozdro:)
1 5 1
2009-12-30T16:07:55+01:00
2+2x2=6

Kolejność wykonywania działań:
2x2=4+2=6