Uzupełnij zadanie
Kiedy w tętnicy wieńcowej powstaje zakrzep,.......................................................Występuje
wówczas.........................................................................................
Stan taki nazywamy...................................................Przyszłość chorego zależy od............................................................

2

Odpowiedzi

2009-12-31T19:35:26+01:00
Kiedy w tętnicy wieńcowej powstaje zakrzep,nastepuje zatrzymanie krążenia.Występuje
wówczas zawał.
Stan taki nazywamy zawałem.Przyszłość chorego zależy od natychmiastowego udzielenia pomocy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T19:36:20+01:00
Powstaje zakrzep, to dochodzi do zatrzymania krążenia.występuje wówczas zawał stan taki nazywamy zawałem przyszłość chorego zależy od udzielenia natychmiastowej pomocy
1 4 1