Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T18:45:14+01:00
2000 - 1500 = 500 <-- o tyle więcej zarabia niż 4 lata temu

500:4 = 125 - tyle pensja rośnie co rok

125 x 10 = 1250

2000 +1250 = 3250

Za 10 lat będzie zarabiać 3250 zł.
2009-12-31T18:49:07+01:00
2000-1500 = 500 <- o tyle więcej zarobiła przez 4 lata

10 : 4 = 2,5

500 * 2,5 = 1250

2000 + 1250 = 3250

odp. Pani Anna za 10 lat będzie zarabiała 3250 zł