Odpowiedzi

2010-01-03T22:03:44+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
W zal za moment bo zal nie wchodza
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T01:48:28+01:00
Odpowiedzi w załącznikach
Najlepiej odczytać w paintcie
1 2 1