Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T11:32:59+01:00
1.świecie-powiecie

2.Leszek-orzeszek

3.twoje-dwoje

4.przyjaciele-niewiele

5.oczy-kroczy

6.dzięciołek-wierzchołek

7.krucho-ucho

8.miał-dał

9.kot-lot

10.dziewczyna-malina

11.zbiegły-cegły

12.pas-las

13.płot-kot

14.jeleni-jesieni

15.świeci-leci

16.ściska-miska

17.niebie-chlebie

18.miasta-pasta

19.głos-nos

20.gry-zły

21.przyczyny-jedyny

22.łez-pies

23.z dala-ustala

24.pnąca-trąca

25.szyszka-myszka

26.bratek-kwiatek

27.wieży-rycerzy

28.na tronie-w koronie

29.bajka-jajka

30.sami-nogami

31.śpiewa-ulewa

32.haki-maki

33.miła-śniła

34.zielony-wrony

35.krówka-mrówka

36.koła-szkoła

37.popędzi-łabędz

38.była-wróciła

39.konie-słonie

40.mapa-łapa

41.biały-kawały

42.sowa-podkowa

43.chmura-kura

44.zapasy-nawiasy

45.mowa-sowa

46.miła-siła

47.cicho-licho

48.kok-lok

49.mama-dama

50.Zosia-samosia







2 5 2
2010-01-03T11:56:41+01:00
-mały gały
-koty ploty
-ploty młoty
-gady owady
-sanie branie
-sanie ruchanie
-sanie kochanie
-jeszcze dreszcze
-niunia bunia
-zadane polane
-kosz szos
-droga boga
-kopiowanie nagranie
-stron on
-konta bonta(bonta czyli takiego dezydorantu lub batona)
-łamanie granie
-granie ruchanie
-grozić wozić
-odpowiedzi odwiedzi
-strona wrona
-kroki skoki
-pierwsze wiersze
-nasza wasza
-bawiły robiły
-abecadło spadło
-mąki pająki
-płakała śmiała
-rozsypała pozbierała
-byki gramatyki
-aniołek fiołek
-bez pies
-lat kwiat
-nas kwas
-trach strach
-okrąglutki malutki
-bury szczury
-wolicie robicie
-nieładnie kradnie
-przychylności powinności
-rowerku cukierku
-sobie zrobie
-łakomczuszki muszki
-drogi nogi
-zakrada powiada
-przyodzieje spodzieje
-pożałować darować
-szybko rybko
-nóżki kaczuszki
-brzuszek kaczuszek
-mamy kochamy
Prosze mam nadzieje ze pomoglam:)
1 5 1
2010-01-03T13:29:59+01:00
1.smok-bok
2.rok-kot
3.biały-mały
4.rosa-kosa
5.lalka-halka
6. bajka-jajka
7.lok-kok
8.Paulina-lina
9.Kasia-Asia
10.sport-tort
11.forma-norma
12.żyleta-skarpeta
13.owoc-przemoc
14.komóra-fura
15.chmóra-dziura
16.rymuje-smakuje
17.gotować-malować
18.pestka-deska
19.robaczek-kubraczek
20.patelka-brukselka
21.stolik-stroik
22.szklanka-firanka
23.tablica-lica
24.gotuje-haftuje
25.cukierek-eklerek
26.solniczka-pieprzniczka
27.kwasek-grubasek
28.masełko-sadełko
29.kaszanka-śmietanka
30.raduje-świętuje
31.baluje-głosuje
32.okienka-panienka
33.miseczka-dzieweczka
34.lodówka-makówka
35.chomiczek-karliczek
36.wirtualny-oficjalny
37.kropeczki-paseczki
38.upiekła- rzekła
39.ziemniaczki-kabaczki
40.ogórek- skórek
41.kafelki-pantofelki
42.buszuje-smaruje
43.filecik-kotlecik
44.widelec- rudzielec
45.stołek-tobołek
46.Dominisia-ma misia
47.mucha-brzucha
48.osa-kosa
49.ucho-sucho
50.cukier-lukier
1 5 1