PILNE!
PROSZĘ O POMOC!
Zamień poniższą relację na opowiadanie pisane w narracji trzecioosobowej w czasie przeszłym.


codziennie wstaję o godzinie szóstej i zaczynam poranną zaprawę. Zazwyczaj przebiegam trasę wokól osiedla, pokonuję około pięciu kilometrów. Następnie biorę prysznic, jem śniadanie i wyruszam do szkoły. W skzole, jak to w szkole o ósmej rozlega się dzwonek i zaczyna się pierwsza lekcja.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T14:29:38+01:00
Codziennie wstawał o godzinie szóstej i zaczynał poranną zaprawę . Zazwyczaj przebiegał trasę wokól osiedla, pokonywał około pięciu kilometrów. Następnie wzioł rysznic, zjadł śniadanie i wyruszył do szkoły. W szkole, jak to w szkole o ósmej rozległ się dzwonek i zaczeła się pierwsza lekcja.
11 1 11
2010-01-04T14:30:45+01:00
Codziennie wstawał o godz.6 i zaczynal poranną zaprawę.Zazwyczaj przebiegał
trasę wokól osiedla.Pokonywał około pięciu kilometrów.Następnie brał prysznic,
jadł śniadanie i wyruszał wyruszam do szkoły.W skzole, jak to w szkole o ósmej rozlega się dzwonek i zaczyna się pierwsza lekcja.
60 4 60