Odpowiedzi

2009-09-17T21:00:44+02:00
B. 5³*6³:6³=5³

F. (2⁵)⁸:2³³=2⁷

K. 7²:(49/10)=7²*(10/49)=10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T23:20:36+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
B=125 A32
D=16 B16
E=34 C=10
G=72 D3
H=5 F 128
I=51 J15
K 18 K=10
I=510 M16