Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T22:21:27+02:00
Lx={14,27,28,35,42,49,56,63,70,77,84,91,98}
  • GoON
  • Rozwiązujący
2009-09-17T22:21:47+02:00
14, 21, 28, 35, 42, 49, 56, 63, 70, 77, 84, 91, 98
2009-09-17T22:22:42+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wypisz wszystkie elementy zbioru L x:x jest dwucyfrowa liczbą naturalną i wielokrotnością liczby 7.
L={14,21,28,35,42,49,56,63,70,77,84,91,98}