Odpowiedzi

2009-09-20T15:54:02+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Koła samochodu mają średnice 80 cm. Oblicz prędkość samochodu, jeżeli koła wykonują jeden obrot w czasie 0,2 s.
d=0,8m
1 obrót=obwód koła = 2*3,14*o,4 =2,512 m
t=0,2 s
v=S/t
v=2,512 m/ 0,2 s
v=12,56m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T15:56:48+02:00
80 cm - 0,8 m
d = 0,8m
Obwód koła = droga = 2*3,14*0,4 = 2,512 m
t = 0,2 s
v = s/t
v = 2,512 m/ 0,2 s
v = 12,56m/s
Odpowiedz: Prędkość samochodu wynosi 12,56 m/s.
2009-09-20T18:48:58+02:00