Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:33:04+01:00
- Urodzony w którym roku .. i w którym umarł [nie wiem czy umarł] i jaką śmiercią.

- Gdzie się urodził,gdzie żył i żyje.

-Kim on był [Np. Prozaikiem itp ..]

- Edukacja. [Gdzie chodził do liceum itp.]

-Twórczość. [Kilka zdań]

-Ważne wydarzenia,które wpłynęły na jego życie.

Mam nadzieję,że pomogłam. ^__^
2010-01-05T21:33:45+01:00
Lata zycia Tadeusza Razewicza
miejsce urodzenia
wazne wydazenia w zyciuTadeusza
czym sie zajmowal
:***