Zad.Wymyśl tytuł książki o miłości w tańcu. Książka jest o dziewczynie która kocha tańczyć i robi to świetnie. W szkole jest piękny chłopak z którym ona się nie lubi. Gdy on coś nabroił trafił do niej i dyrektorka powiedziała, że do szkolnego Mam talent ma go nauczyć tańczyć.! przez taniec z nienawiści rodzi się wielka miłość i przyjaźń.!
Proszę pomóżcie bo nie mam pojęcia.! Z góry dzięki.; )

3

Odpowiedzi

2010-01-06T14:47:16+01:00
2010-01-06T14:48:14+01:00
Miłość, nienawiść, taniec.


Ładny na moje pozdro
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:48:46+01:00
Taneczna Miłość
Miłość od pierwszego tańca
3 5 3