Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T21:21:24+02:00
7347*10^16 ton
^16 to do szesnastej
Następnym razem pamiętaj, że wystarczy odjąć tyle z potęgi ile jest zer, w tym przypadku np.3 :)
2009-09-21T23:37:13+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
O trzy zera mniej, czyli 7347*10 do 16 potęgi