Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T15:06:22+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Ilość cukru w roztworze pierwszym:
125g*20%=25g

ilość cukru w drugim roztworze:
75g+25g=100g

masa roztworu drugiego:
125g+75g=200g

stężenie:
100g/200g *100%=50%
2010-01-08T15:07:56+01:00
125g*0.2 + 75g *1.0
(0.2*5+3)/8=0.5
Stężenie procentowe to 50%