Odpowiedzi

2010-01-08T21:40:07+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
D=0,85g/cm³=850kg/m³

m=85kg

d=m/v

v=m/d
v=85kg:850km/m³=0,1m³=100dm³=100l
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T21:44:33+01:00
Ze wzoru na gęstość :
d=m/V
Przekształcamy do V :
V=m/d
V=85kg/0,85g/cm³
Zamieniamy jednostki :
1kg=1000g
85kg=85000g
Podstawiamy :
V = 85000g/0.85g/cm³
V = 100000 cm³
V = 100 l
Proszę :)