Odpowiedzi

2010-01-09T11:58:19+01:00
Czytać z innymi Biblię , chodzić z nimi do kościoła lub po prostu rozmawiać o Bogu ;)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:58:39+01:00
Wiara w Boga możesz się dzielić z innymi poprzez Pismo Święte. Można zachęcić ich do przeczytania opowiści z I w.n.e. Możesz także zachęcic te osboty na mszę świetą lub na pierwszy piątek bądź sobotę, poprez modlitwę.

p.s LICZĘ nA naj ;)
3 3 3