Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:49:56+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Oblicz obwód Δ ABA=6+10+9=25CM
OBLICZ SKALE PODOBIEŃSTWA K=15:25=0,6
x,y,z= szukane boki Δ

x:6=0,6
x=6×0,6=3,6cm

y:10=0,6
y=10×0,6=6cm

z:9=0,6
z=9×0,6=5,4cm
odp. szukane boki maja długość:3,6c, 6cm i 5,4cm
30 4 30
2010-01-09T13:50:00+01:00
6+10+9=25

15 / 25 = 0,6

6 * 0,6 = 3,6
10 * 0,6 = 6
9 * 0,6 = 5,4
12 3 12
2010-01-09T13:53:51+01:00
ABC = 6 cm, 10 cm, 9 cm = 25 cm
A'B'C' = 15 cm

A'= 3.6
B'= 6
C'= 5.4

Wszystko pomniejszamy o 40% gdyż 15 cm z 25 cm to 60%
8 3 8