Odpowiedzi

2009-09-22T23:25:44+02:00
X- cena kalkulatora bez podatku
1,07x= 37,45
x= 35

y- nowa cena kalkulatora

1,22x= y
1,22* 35= y
y= 42,7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T23:36:39+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
107%-37,45 zł
100% -x
x=3745:107
x=35zł
o 22% czy do 22%,dwie wersje, bo nie wiem czy nie zgubiono literki
do 22:
1,22% z 35 zł=42,7 zł

o 22%
1,22 z 37,45 zł=45,689czyli ok.45,69 zł