Oblicz okres obiegu T Księżyca wokół Ziemi. Skorzystaj z III prawa Keplera i tablic astronomicznych.

Proszę o rozwiązanie z całym opisem, szczegółowo i jasno wytłumaczone. Mam nadzieję że duża ilość punktów, uzasadnia moje oczekiwania :)

Zależy mi na czasie :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:36:11+01:00
Odpowiedź w załączniku albo pod linkiem:
http://picasaweb.google.pl/Yabuzapit/OkresObieguKsiezycaWokoZiemi?authkey=Gv1sRgCKOoncrqyu3uWw#5425907265324651714
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T19:51:16+01:00