Odpowiedzi

2010-01-10T14:01:19+01:00
Przeczytaj sobie wszystko pare razy...
2010-01-10T14:01:20+01:00
1. ściągi.
2. aogólnie to mozesz zaznaczyc najwazniejsze rzeczy i tego sie nauczyc...;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:02:39+01:00
Zrob sobie notatki z najważniejszych zagadnien bo podczas pisania duzo zapamiętujesz ;) jesli jestes wzrokowcem zrob sobie jakies tabele albo wykresy. fakt ze to duzo czasu zajmuje ale napewno nie tyle co durne czytanie 60 str. :)
a najlepiej zrob sciage i nie daj sie zlapac xD