Odpowiedzi

2010-01-10T18:20:10+01:00
Piąta Kolumna : potocznie – dywersanci, sabotażyści, prowokatorzy, szpiedzy, wrogowie wewnętrzni.

reszty pojęć nie udało mii się wytłumaczyć, poniieważ nie znam odpowiedzi . :(
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:55:56+01:00
Piata kolumna została juz wyjaśniona.
Dziwna wojna to bierne zachowanie Francji i Wielkiej Brytanii kiedy to wypowiedziały 3 rzeszy wojne jednak nie udzieli Polsce faktycznej pomocy.
Zachowanie sojuszników: Brak pomocy polsce i pozostawieni jej samej sobie , polityka ustępstw wobec hitlera, udzielenie tylko gwarancji na papierze...
2 4 2