Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:51:43+01:00
Mianownik kto? co? mur,mury
Dopełniacz kogo? czego? muru,murów
Celownik komu? czemu? murowi, murom
Biernik kogo? co? mur, mury
Narzędnik z kim? z czym? murem, murami
Miejscownik o kim ?o czym? murze,murach
Wołacz hej! albo o! murze,mury

dasz naj?
6 4 6
2010-01-10T19:51:45+01:00
Mur
muru
murowi
mur
murem
murze
murze
3 4 3
2010-01-10T20:12:12+01:00
M. mur / mury
D. muru/ murów
C. murowi/ murom
B. mur/ mury
N. murem/ murami
Msc. murze/ murach
W. murze/ mury
2 5 2