Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:53:40+01:00
To znaczy pomagać komuś w problemach w złej sytuacji umieć zrozumieć problem i pomuc go rozwiązać. tak mi się wydaje.
3 3 3
2010-01-10T20:53:53+01:00
Być uczciwym
pomagać
wstawiać się za kimś
nie bać się czegoś dla niego zrobić
2 4 2
2010-01-10T20:54:20+01:00
To oznacza stanąć w obronie kogoś, być dla kogoś miły, uprzejmy, być dżentelmenem,
2 4 2