- 80 000 m kwadratowych ile to hektarów , i arów
- 700 000 m kwadratowych ile to hektarów , i arów
- 6000 m kwadratowych ile to hektarów , i arów
- 500 m kwadratowych ile to hektarów , i arów
- 6 000 000 m kwadratowych ile to hektarów , i arów


pliz.. :(
pomóżcie. !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:48:39+01:00
A) 8ha, 800a
b) 70 ha, 7000a
c) 0,6ha, 60 a
d) 0,05ha, 5a
e) 600ha, 60000a
8 3 8
2010-01-11T17:49:10+01:00
80 000 m kwadratowych=800a 8ha
700 000m2=7000a 70 ha
6000 m2=60a 0,6ha
500m2=5a 0,05 ha
6000000m2=60000a 600ha
8 4 8