Odpowiedzi

2010-01-11T18:52:15+01:00
1.przymiotnik
p + rzym + i + lotnik(-l)

2.liczebnik
liczydło(-ydło) + e + osobnik(-oso)

3.Zaimek
za + kominek(-ko)

4. czasownik
czas + kasownik(-kas)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T19:33:03+01:00
1. Przymiotnik

Przy + lotnik lo skreslone = mio

2. Czasownik

Czas+ w + nikt t przekreslone xD

3. Zaimek

Za + linek L przekreslone n = m

4. Przysłówek

Przy + słowo wymienia się na słów + lek L przekreslamy xD

5. Liczebnik

Licz + eb + miernik mier skreślamy xD

6. Rzeczownik

Rzecz + słownik sło skreślamy xD