Odpowiedzi

2010-01-12T14:04:02+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:08:27+01:00
Jest to absolutnie niemożliwe. Żadna broń palna nie ma takiego zasięgu. A z bardziej fizycznego punktu widzenia... Siła grawitacyjna jest zbyt duża, aby wystrzelony obiekt (w tym wypadku pocisk) dotarł tak wysoko. Wraz ze wzrostem czasu i wysokości jego szybkość zaczęła by opadać, aż w końcu zaczął spadać. Dodatkowym ograniczeniem jest siła tarcia powietrza. W wypadku użycia jakiejś niekonwencjonalnej broni palnej nowego typu, która mogłaby mieć tak duży zasięg, zapewne siła tarcia byłaby tak duża, że spowodowała by zniszczenie pocisku w locie.
I trzeba też rozważyć, jak byłoby z bronią rakietową, którą też czasem zalicza się jako podgrupę broni palnych, obok lufowych.

Nie potrafię jakoś znaleźć w głowie wzoru, dzięki któremu mógłby podeprzeć swoją ocenę. Ale w sumie, przy praktycznie braku danych, nie wiem czy jest to w ogóle możliwe.
2010-01-12T15:40:00+01:00
Nie nie wyleci
przecież to można sobie wyobrazić