Odpowiedzi

2010-01-12T15:10:20+01:00
1.Jacy to są dobrzy synowie, wynoszą śmieci, gdy się ich poprosi.
2.Dobry syn z tego Michasia, pomaga Ci w gotowaniu.
3.Jest to wysoki dom na przeciwko lasu.
4.Jacy wysocy koszykarze, aż się w głowie kręci.
5.Zosia to miła dziewczynka, pomogła mi nieść zakupy.
6.Bardzo lubię takie miłe dziewczynki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:11:36+01:00
W druzynie koszykarskiej graja wysocy koszykarze.
Starszej pani pomogła miła dziewczynka.
Miłe dziewczynki pomogły sąsiadce posprzątać ogrodek.
Dobrzy synowie pomagają swoim rodzicom.
Na ulicy Sienkiewicza stoi wysoki dom.
Dobry syn zrobił dzisiaj zakupy.
2010-01-12T15:15:36+01:00
Moi bracia to dobrzy synowie.
Dobry syn to ktoś kogo chciałby miec każdy rodzic.
Mój dziadek ma wysoki dom.
Wysocy koszykarze trafniej rzucają do kosza.
Pewna miła dziewczynka pomogła starszej pani przejść przez jezdnię.
W sklepie spotkałem miłe dziewczynki.