Przykłady ruchów . - po jednym
1 . ruch jednostajny krzywoliniowy
2. r. jednostajny obrotowy
3. r.jednostajnie przyspieszony prostoliniowy
4. r. jednostajnie przyspieszony krzywoliniowy
5. r. jednostajnie opóźniony prostoliniowy
6. r. jednostajny obrotowy

2

Odpowiedzi

  • KcB
  • Początkujący
2009-09-25T22:18:53+02:00
1 samochod moze poruszać się po krętej drodze [litera S]
2
3 gdy z ludy wylatuje naboj
4np. gdy samochod rusza po krzywej lini ->patrz 1.
5gdy motor hamuje po prostej drodze
6hmm niewiem np. gdy drzwi obrotowe sie kreca caly czas w tym samym tepie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T22:52:01+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Przykłady ruchów . - po jednym
1 . ruch jednostajny krzywoliniowy ruch planet po elipsie
2. r. jednostajny obrotowy karuzela
3. r.jednostajnie przyspieszony prostoliniowy równia pochyła
4. r. jednostajnie przyspieszony krzywoliniowy ruch po okręgu ale przyspieszony
5. r. jednostajnie opóźniony prostoliniowy hamowanie samochodu
6. r. jednostajny obrotowy ruch po okręgu