Odpowiedzi

2010-01-13T15:17:41+01:00
Skala 1:2500000 oznacza że
1cm na mapie to w rzeczywistości 25 km
2500000cm - 25km
15 4 15
2010-01-13T15:18:10+01:00
To znaczy ze jeden centymetr na mapie jest równy 2500000 cm w rzeczywistości
czyli 25 km

1cm - 25km
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:18:21+01:00
1 cm.-2500000cm
1cm.-25000m
1cm.-25km.


22 4 22
?FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
sdf
fdsdfffffffffffff
fds
1 cm-2500000\;100