Odpowiedzi

2010-01-13T15:40:46+01:00
L.poj
M. żuraw
D. żuraw / ia
C. żuraw / iowi
B. żuraw / ia
N. żuraw / iem
Msc. żuraw / iu

l.mng
M. żurawi / e
D. żurawi
C.żurawi / om
B. żurawi / e
N.żurawi / ami
Msc.żurawi / ach

tematem jest powtarzająca się część czyli żuraw i żurawi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:41:00+01:00
L.poj.
M. żuraw ¢
D. żuraw|ia
C. żuraw|iowi
B. żuraw|ia
N. żuraw|iem
Msc. żuraw|iu
W. żuraw|iu.

tematem jest słowo żuraw.

l.mn.
M. żurawi|e
D. żurawi|ów
C. żurawi|om
B. żurawi|ów
N. żurawi|ami
Msc. żurawi|ach
W. żurawi|e

tematem jest słowo żurawi.
1 5 1