Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:55:11+01:00
A) -15+x=-0,23
x=-0,23+15
x=-14,77
b)32+x=-0,23
x=-0,23-32
x=-32,23
c)0,23+x=0,23
x=-0,23-0,23
x=-0,46
d)0+x=-0,23
x=-0,23-0
x=-0,23

mam nadzieję że dobrze i liczę na naj:D
4 3 4
2010-01-13T16:56:19+01:00
A) -15+x=(-0.23)
x=-0.23+15
x=14.77
b)32+x=-0.23
x=-0.23-32
x=-32.23
c)0.23+x=-0.23
x=-0.23-0.23
x=-0.46
d)0+x=-0.23
x=-0.23-0
x=-0.23
1 5 1
2010-01-13T17:01:33+01:00
A)-15+14,77=-0,23
Odp: druga liczba to 14,77
b)32+(-32,23)=-0,23
Odp:druga liczba to -32,23.
c)-0,46+0,23=-0,23
Odp:druga liczba to -0,46
d)-0,23+0=-0,23
Odp:druga liczba to -0,23
1 5 1